Cercetari de neuromarketing in retailul romanesc | Progresiv

Agentia de BTL Whiteland BTL Services a incheiat un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain, pentru a diversifica gama de servicii oferita clientilor. Astfel, compania adauga in portofoliul sau de servicii cercetarea de piata prin studii si masuratori de neuromarketing. Cercetari de neuromarketing in retailul romanesc

Neuromarketingul reprezinta un domeniu emergent in Romania si se diferentiaza de cercetarile traditionale de piata (bazate pe chestionare si focus grupuri) prin folosirea tehnologiei specifice neurologiei: Electroencefalograf (EEG), Galvanic Skin Response si ochelarii cu functie de eye-tracking. Astfel, se poate masura nu numai ceea ce cred oamenii cu privire la brandul respectiv si produs in general (prin tehnica de testare implicita, ce se bazeaza pe timpul de reactie), ci si ceea ce simt referitor la brand (prin tehnicile neuro) si care este intensitatea reactiilor lor.
“Am inteles ca intr-o cultura suprasaturata de publicitate, metodele clasice de cercetare de piata trebuie completate prin studii si masuratori de neuromarketing, pentru a le testa eficienta intr-un mod mai avansat si exact. Am urmarit astfel de cercetari si rezultatele lor si am fost impresionata de acuratetea informatiilor si de valoarea adaugata pe care o aduc unei campanii. Reducerea costurilor pe campanii care teoretic se sustin, dar practic nu sunt foarte eficiente, a reprezentat, de asemenea, un argument puternic pentru crearea acestui parteneriat”, a afirmat Maria Martinas, Director General Whiteland BTL Services (Foto dreapta).

Studiile de neuromarketing sunt in special eficiente in domenii precum testarea unor spoturi publicitare, optimizare de ambalaj, testarea comportamentului consumatorului in fata raftului si alte tipare comportamentale in magazin, cercetari in online sau studii personalizate in functie de caracteristicile si nevoile fiecarui brand. Cercetarile vor fi conduse de Ana Iorga, CEO Buyer Brain, absolventa a facultatii de medicina si a MBA-ului Romano-Canadian, specialitatea marketing, Ana Iorga este in prezent doctorand in neuromarketing la ASE.

“Retailul este unul din domeniile in care putem aduce valoare adaugata prin optimizarea fina a campaniilor de BTL cu ajutorul tehnicilor de testare neuro. Portofoliul de clienti al celor de la Whiteland vorbeste de la sine despre calitatea serviciilor acestei companii, si ne bucuram ca piata din Romania este deschisa pentru solutii inovatoare din punct de vedere stiintific in marketing”, a declarat Ana Iorga, CEO Buyer Brain.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...