Ce masuri a luat P&G pentru a diminua impactul asupra mediului | Progresiv

Procter & Gamble, cel mai mare producator global de bunuri de larg consum, si-a publicat al 15-lea raport  anual de sustenabilitate in care se arata, printre altele, ca in ultimul an fiscal peste 99% dintre materiile prime utilizate in fabricile sale se regasesc acum fie in produsele finite, fie au fost reciclate sau integrate in procesul de conversie a deseurilor in energie verde. Ce masuri a luat P&G pentru a diminua impactul asupra mediului

Peste 50 dintre fabricile companiei functioneaza in prezent cu 0% risipa in procesul de productie, iar din 2010 pana acum, in procesele de fabricatie derulate la nivel global de P&G reducerea procentului de risipa a fost, in medie, de 56% pe unitate de productie. Acest procent este dublu fata de obiectivul stabilit initial de companie.

In incercarea de a diminua efectele negative ale proceselor industriale asupra mediului, P&G a derulat programe educationale si a incheiat parteneriate cu producatorii de electrocasnice pentru scaderea numarului de masini de spalat care utilizeaza apa calda.

Astfel, in ultimul an, compania a contribuit la cresterea procentului de cicluri de spalare automata de rufe cu apa rece de la 38% la 50%, lucru realizat prin cresterea eficientei detergentilor sai precum Ariel sau Tide in spalarea cu apa rece. O alta inovatie de produs cu impact pozitiv asupra mediului, mentionata in raport, este redesign-ul ambalajelor aparatelor de ras Gillette Venus si Olay, in prezent 100% reciclabile si cu 29% mai putin plastic in compozitie.

“Angajamentul luat de P&G pentru atingerea obiectivelor de sustenabilitate stabilite an de an are un impact pozitiv asupra oamenilor si asupra mediului si, de asemenea, contribuie la dezvoltarea business-ului nostru si ne sustine vanzarile si profitabilitatea. In fiecare zi ne gasim inspiratia de a dezvolta produse noi inovatoare care ii ajuta pe consumatorii nostri sa aiba un stil de viata mai sustenabil, si in acelasi timp ne ajuta pe noi sa facem economii prin intermediul proceselor de eco-eficientizare”, a declarat Len Sauers, Vice-Presedintele pe Sustenabilitate al P&G.

Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl continuă investițiile în expansiune
Discounterul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Beiuș, județul Bihor. Noul magazin...
Roxana Draghici Head of Sales eJobs Romania locuri de munca romania cautari joburi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...