Categoriile-vedeta de Sarbatori si potentialul lor in aceasta perioada | Progresiv

Doar o parte din categoriile de alimente si bauturi prezente in retail se pot bucura de cresteri de vanzari in ultimele doua luni din an datorita apropierii Sarbatorilor de iarna. Le-am putut identifica cu ajutorul datelor de retail audit furnizate de compania de cercetare de piata RetailZoom. Categoriile-vedeta de Sarbatori si potentialul lor in aceasta perioada

Acestea centralizeaza vanzarile inregistrate de retelele mari de magazine monitorizate in perioada noiembrie-decembrie 2012 (9 saptamani), comparativ cu perioada septembrie-octombrie 2012 (9 saptamani). Cresterile sunt spectaculoase si ajung pana la rate de aproape 450% pentru categorii care sunt listate tot timpul anului in magazine.

Daca luam in calcul si categoriile de produse listate doar in ultimele luni din an, atunci in top 15 cresteri in intervalul analizat intra si cosurile-cadou de Sarbatori, figurinele de ciocolata sezonale, precum cele sub forma de Mos Craciun sau ren, si diverse pachete-cadou cu produse din categorii diferite (food + non-food).

Sursa: Studiu de retail audit realizat de RetailZoom pe baza datelor de vanzari
din retelele Metro, Carrefour, Carrefour Market, Cora, Billa, Mega Image, Shop&Go, Profi, Penny Market, Inmedio, centralizate de compania
de cercetare.

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...