Cascavalul Felii de la Hochland are un nou design de ambalaj | Progresiv

Cocoon Group Bucharest si Hochland Romania au finalizat o noua colaborare: designul de ambalaj al pachetelor de Cascaval Felii de la Hochland. Noul Cascaval Felii de la Hochland prezinta si o inovatie in categoria branzeturilor pe piata printr-un sistem de ambalare care permite resigilarea dupa deschidere, pastrand astfel prospetimea si savoarea produsului dupa deschidere.  Cascavalul Felii de la Hochland are un nou design de ambalaj

Designul propus pastreaza principalele atribute ale brandului Hochland: natural, modern, viu colorat. Cascavalul Felii Hochland se adreseaza unui grup-tinta de consumatori cu un stil de viata activ, acei consumatori care sunt mereu “on the go” si care au nevoie de solutii rapide pentru pregatirea mesei.

"Relansarea Cascavalului felii 150g in noul ambalaj, ofera ca beneficii rapiditatea si usurinta in utilizare si se evidentiaza printr-un design ce accentueaza sugestia de servire, prin multa prospetime si savoare, iar inovatia ambalajului este pusa in valoare printr-un icon special “deschide/inchide”, a declarat Andreea Marincescu, Marketing Manager Hochland Romania.

Din punct de vedere cromatic, gama ramane in acelasi registru care au consacrat Hochland pe piata, tonurile de albastru.

Cocoon Group este o agentie de branding si design international care ofera o gama larga de servicii de branding: de la expertiza strategica in design 2D si 3D, artwork, productie mock-ups, servicii pre-press si print management. Pentru mai multe informatii vizitati website-ul www.cg-eu.com

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...