Carrefour a semnat un parteneriat cu Asociatia BIO Romania | Progresiv

Carrefour a semnat un parteneriat cu Asociatia Bio Romania, prin care va distribui produsele membrilor asociatiei in 19 dintre hypermarketurile retelei. Carrefour a semnat un parteneriat cu Asociatia BIO Romania

In 16 dintre cele 19 magazine mentionate mai sus vor fi organizate, in luna septembrie, sesiuni de degustari ale produselor certificate ecologic. Aceasta actiune va avea loc in cadrul programului de promovare a produselor ecologice in Romania, cu finantare europeana, M.A.D.R. si Asociatia Bio Romania.
In cadrul parteneriatului este lansat oficial si comunicat public brandul sectorului Bio, „Rodul Bio Romanesc”, cu sigla ?i motto-urile aferente.  
Asociatia Operatorilor din Agricultura Ecologica – “BIO Romania” este asociatia patronala a sectorului Bio, fiind totodata principalul partener de dialog cu autoritatile statului, militand pentru dezvoltarea durabila a agriculturii ?i a spatiului rural romanesc, pentru educarea, informarea ?i con?tientizarea consumatorilor asupra beneficiilor agriculturii ecologice atat pentru sanatatea umana cat ?i pentru cea a naturii, prin promovarea excelentei in domeniul agriculturii ecologice.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...