Carrefour Romania lanseaza Les Cosmetiques Design Paris | Progresiv

Carrefour Romania lanseaza joi, 20 februarie, Les Cosmétiques Design Paris, o gama de produse cosmetice si ingrijire personala creata de profesionisti din Franta si distribuita exclusiv in magazinele sale. Carrefour Romania lanseaza Les Cosmetiques Design Paris

 Les Cosmétiques Desing Paris  cuprinde trei branduri: Hydra Science - gama de produse profesionale pentru îngrijirea fetei, pe baza de minerale marine, Kera Science Professional - gama de produse profesionale pentru ingrijirea parului si styling si Nectar Of Nature, o gama completa, pe baza de plante si fara parabeni, pentru ingrijirea personala, a parului si ingrijirea fetei. Produsele pentru ingrijirea fetei detin certificare bio.

„Frumusetea nu este un lux, este un drept! Acesta este motto-ul noii game de produse cosmetice si ingrijire personala, Les Cosmétiques Design Paris, dar si o realitate accesibila clientilor Carrefour. Hydra Science, Kera Science Professional si Nectar of Nature se remarca printr-o calitate superioara a produselor, intreaga gama fiind disponibila la preturi cu adevarat avantajoase pentru consumatoarele din Romania.” a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour România.

Produsele pot fi testate la standurile Les Cosmetiques Design Paris din hipermarketurile Carrefour, in intervalul orar 16:00-20:00 in zilele:  joi (20 februarie),  vineri (21, 28 februarie, 7 martie) si sambata (22 februarie, 1, 8 martie).

Gama Les Cosmétiques Design Paris a fost lansata incepand cu luna martie 2012, initial in Franta, apoi in Italia, Spania si Belgia.  Sortimentatia sa mai cuprinde si doua linii de produse de make-up - Pro's (pentru zi) si Pro's Couture (pentru noapte), care nu sunt inca prezente in magazinele Carrefour din Romania.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...