Carrefour recreeaza intr-o campanie de marketing alimentara anilor `80 | Progresiv
Carrefour, unul dintre cei mai importanti retaileri la nivel local a lansat o campanie speciala, disponibila in perioada 1-7 mai in toate hypermarketurile din retea, prin care le propune clientilor sai, prin intermediul unor branduri celebre din perioada anilor `80, o calatorie in timp spre Romania de altadata.
La campanie participa branduri prezente pe piata in anii `80, fiind comercializate aproximativ 70 marci. Intr-o zon? de magazin care reconstituie o alimentara, clientii pot gasi sucurile PepsiCola si Giusto, ciocolata Rom si biscuitii Eugenia, dar si produse cosmetice si de ingrijire personala precum laptele demachiant Doina, sapunurile Fa, crema Norvea. De asemenea, in magazine se vor regasi vedete ale acelei perioade precum bicicletele Pegas, masinile de spalat Indesit, dar si jocurile ”Nu te supara, frate!”, ”Piticot”, ”Marocco” sau ”Sah”.
”Pentru romani, ziua de 1 mai este speciala, fie pentru ca ne duce cu gandul la o simpla mini-vacanta la mare, fie pentru ca ne indeamna la contemplarea vremurilor de altadata. Pentru cei care vor sa redescopere distractia de odinioara, precum si cele mai indragite branduri ale anilor '80, Carrefour a pregatit o saptamana de distractie intr-un decor specific de alimentara. a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.
Carrefour a amenajat totodata in aer liber spatii in care copiii pot juca sotron sau castel, pot desena pe asfalt si se pot intrece cu bicicletele.
„In aceasta campanie am investit pana in 50.000 de euro si noi credem ca va avea succes. Daca ar fi sa ma gandesc la acea perioada si la brandurile care imi vin in minte, ar fi laptele Doina, Pepsi, Savarina, Borsec si Eugenia. Eu sunt inca nostalgica dupa savarina si eclerul de atunci, dar si dupa linistea din acea perioada”, a mai adaugat aceasta.
Andreea Mihai a mai spus ca acest trend de reorientare catre brandurile romanesti s-a putut remarca in ultimii doi ani in comportamentul de cumparare al consumatorilor care prefera marcile si produsele realizate local, in timp ce Carrefour a sustinut aceasta preferinta prin comercializarea in proportie de 90% a marcilor private fabricate pe plan local. “E mult mai greu sa produci marca privata pe plan local, procesul este mai indelungat, insa astfel cream locuri de munca si incurajam productia locala. Mai mult, 12% din vanzarile noastre este sustinut de marci private romanesti”, a mai explicat directorul de marketing al Carrefour.
In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 171 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 80 supermarket-uri Market, 65 magazine de proximitate Express si un website de comert online: www.carrefour-online.ro.