Campanie pentru relansarea gelurilor de dus Palmolive Naturals | Progresiv

Gama de geluri de dus Palmolive Naturals este disponibila acum intr-o noua prezentare - un ambalaj atractiv si o forma mai eleganta, o grafica originala mult imbunatatita, precum si o formula avansata, imbogatita cu un complex de vitamine A, E si F. Compania Colgate-Palmolive deruleaza o campania de promovare a noilor produse, intitulata sugestiv „Palmolive - In armonie cu natura!”. Campanie pentru relansarea gelurilor de dus Palmolive Naturals

Campania, derulata incepand cu 16 august, prezinta beneficiile gelurilor de dus si invita consumatorii la o interactiune speciala cu brandul. Actiunile vizeaza mediile in-store, digital si TV, asigurand o platforma integrata de comunicare. Componenta in store se va desfasura in perioada 16 august – 2 septembrie.

In cadrul campaniei, consumatorii sunt invitati sa achizitioneze produsele preferate Palmolive si sa se inscrie prin SMS in cursa pentru castigarea premiile puse in joc. Consumatorii vor putea afla mai multe detalii despre produsele Palmolive in magazinele partenere, precum si pe www.facebook.com/PalmoliveRomania.
Premiile oferite in cadrul magazinelor partenere sunt specifice si exclusive fiecarei retele incluse in campanie, putand fi castigate prin tragere la sorti.
Dintre produsele participante la campania din magazine fac parte urmatoarele: toate tipurile de geluri de dus, spume de baie, sapunuri lichide, sapunuri solide, creme si spume de ras Palmolive.

De asemenea, in mediul digital, timp de o luna, consumatorii vor avea la dispozitie o platforma online, „Palmolive – In armonie cu natura”, cu ajutorul careia vor putea posta una dintre cele mai frumoase poze in care au fost surprinsi in mijlocul naturii. In urma unei trageri la sorti, acestia vor putea castiga numeroase premii atractive. Platforma va putea fi accesata la adresa www.palmolive-naturals.ro sau pe pagina de Facebook www.facebook.com/PalmoliveRomania.

Mai multe informatii si regulamentul campaniei sunt disponibile pe pagina concursului (www.palmolive-naturals.ro), respectiv pagina de Facebook www.facebook.com/PalmoliveRomania.

Noua gama Palmolive Naturals cuprinde patru tipuri de geluri de dus: Palmolive Nourishing Delight, Palmolive Ultra Moisturization, Palmolive Irresistible Softness Black Orchid si Palmolive Calming Pleasure. Gama completa raspunde nevoii de ingrijire specifica diferitelor tipuri de piele.

Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl România continuă expansiunea pe plan local 
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine, unul în comuna Vladimirescu, județul Arad, și cel de-al doilea...
Noi reguli pentru transporturile de bunuri cu risc fiscal ridicat
România intră complet în spațiul Schengen. La ce trebuie să fie atenți transportatorii și operatorii economici
Mult așteptata decizie de intrare a României și Bulgariei în spațiul terestru Schengen de la 1 ianuarie 2025 va crea avantaje semnificative...
Laura Dumea Bencze_CBRE Romania_bkg
CBRE: Parcurile de retail câștigă teren ca oportunități investiționale
Parcurile de retail reprezintă o oportunitate de investiție tot mai atrăgătoare, oferind soluția sigură de generare a unor venituri stabile și...
Kaufland Calarasi inaugurare
Kaufland continuă expansiunea și deschide un nou magazin în Călărași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Călărași. Prin această investiție,...
Daniel Anghel Country Managing Partner PwC România
PwC: Investitorii pun accent pe abilitatea companiilor de a depăși crizele în decizia de investiții
Investitorii par optimiști cu privire la evoluția economiei globale, 51% dintre respondenții la sondajul PwC 2024 Global Investor Survey,...
Academia de Sustenabilitate parteneriat Auchan Romania
Industria de retail învață să fie sustenabilă cu Academia de Sustenabilitate și Auchan România
Academia de Sustenabilitate în parteneriat cu Auchan România lansează un curs gratuit despre sustenabilitatea în retail pentru antreprenorii care...