Campanie de comunicare pentru noua gama de branza proaspata Raraul | Progresiv
Albalact a lansat campania de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul, la scurt timp dupa ce noile produse au aparut pe raft.Campania de comunicare TV pentru noul portofoliu se va desfasura la nivel national si este completata cu machete de presa, activitati de PR si activitati de trade marketing si online.
“Anul acesta, ne propunem sa avem o comunicare continua pentru cele mai importante produse din noua gama, printr-o platforma integrata care sa scoata in evidenta atat valorile si personalitatea brand-ului, dar si beneficiile emotionale si rationale. Obiectivul nostru este sa crestem notorietatea brand-ului Raraul si sa devenim un jucator important in topul brand-urilor pe piata de branza de vaci”, a declarat Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu&Raraul la Albalact.
Branza de vaci Moldovita, promovata in spot-ul TV
Albalact a ales sa dea startul campaniei cu branza de vaci Moldovita, pentru ca este o reteta originala menita sa devina “vedeta” portofoliului de branza proaspata de vaci Raraul. Campania continua conceptul de comunicare care a propulsat brand-ul Raraul la nivel national in 2010 si evidentiaza aceleasi valori de baza ale brand-ului: naturalete, prospetime, frumusete, gust unic din Bucovina, iesiri in natura.
De curand, Albalact a extins portofoliul de branzeturi sub brandul Raraul si a adus pe piata cinci sortimente noi de branza proaspata de vaci. Odata cu noua gama, producatorul a introdus o reteta proprie originala - branza de vaci Moldovita, un amestec de branza de vaci cu smantana si putina sare, atat cat s-o faca mai gustoasa.
Pornind de la reteta de branza de vaci Moldovita, compania a dezvoltat inca doua sortimente – branza de vaci cu ceapa si branza de vaci cu ardei gras. Nu putea lipsi din portofoliu un produs clasic cunoscut de toata lumea, branza de vaci cu smantana Fagaras. In gama mai exista si branza de vaci pentru placinte si prajituri. Albalact mai pregateste lansarea altor sortimente de branza proaspata de vaci, unele dintre ele in premiera pe acest segment.
Albalact ocupa in prezent locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani pe piata romaneasca. In prezent, brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 27,7% in valoare (conform datelor de piata Nielsen, Decembrie 2011 - Ianuarie 2012), dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de 18,5% in valoare (conform datelor Nielsen, Decembrie 2011 - Ianuarie 2012). Compania este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu o cota de 27,6% in valoare (conform sursei citate anterior).
In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand pachetul majoritar de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.