Campanie de comunicare Lipton, semnata de GolinHarris | Progresiv

Campania de PR pentru marca Lipton, care detine pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea, a fost gandita si structurata de GolinHarris in trei pasi care imbina experientele din online cu cele offline. Campanie de comunicare Lipton, semnata de GolinHarris

„Ceaiul veritabil este cea mai consumata bautura la nivel mondial alaturi de apa, insa nu se bucura de o popularitate la fel de mare si in randul romanilor. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca romanii nu cunosc beneficiile ceaiului. Scopul principal al campaniei, pe care ni-l asumam alaturi de partenerii nostri de comunicare, este sa aducem o schimbare in educatia si obiceiurile romanilor privind consumul de ceai”, a declarat Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.

„Lipton continua sa le ofere consumatorilor experiente noi pe taramul ceaiului verde. Iar acesta este elementul central al campaniei din acest an, care este practic o continuare a eforturilor de educare si informare pe care le-am inceput in 2011”, a declarat Daniel Barbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream Unilever.

Campania a debutat in luna aprilie, cu o etapa de teasing in care cinci dintre cei mai cunoscuti bloggeri au fost provocati sa impartaseasca experienta lor cu ceaiul verde. La finalul acesteia, in cadrul unui eveniment de presa, Prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi a dezvaluit rezultatele unui studiu la nivel national privind consumul de ceai verde in Romania. Cercetarea a scos in evidenta faptul ca romanii asociaza in mod gresit „ceaiul” cu infuziile de plante, iar 83% nu cunosc compozitia ceaiului verde sau a ceaiului negru.  

„Misiunea noastra a fost de a crea un mesaj original si de impact care sa provoace o discutie fundamentata despre beneficiile ceaiului verde.  Studiul a fost una dintre componentele esentiale ale campaniei pentru ca am vrut sa aflam care este relatia romanilor cu ceaiul verde, o bautura savurata din cele mai vechi timpuri, dar mai putin consumata in Romania”, spune Monica Botez - Head of Corporate Division GolinHarris Bucuresti.

Campania se va incheia in luna iunie si se afla acum in ultima etapa in care GolinHarris comunica un produs inovator - Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie de la Lipton, prima bautura racoritoare lansata pe piata din Romania ce contine Stevia, un indulcitor 100% natural.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...