Bogdana Baltasiu se alatura Wave Division pentru lansarea unui proiect digital | Progresiv

Dupa 8 ani în care a dezvoltat departamentul Consumer Research al Nielsen Romania ca si Client Service Manager, Bogdana Baltasiu se alatura echipei Wave Division pentru a lansa, în premiera în Romania, o platforma digitala dedicata promovarii promotiilor prin intermediul cupoanelor online. Bogdana Baltasiu se alatura  Wave Division pentru lansarea unui proiect digital

Proiectul, dezvoltat în parteneriat cu liderul mondial Coupons.com, va fi lansat în curand în mediul online, precum si în magazinele din comertul modern. Acesta îsi doreste oferirea de solutii de promovare a promotiilor în mediul digital, ca recompensare a loialitatii consumatorilor si ca instrument de crestere a brand equity, nu doar ca acces al consumatorilor catre preturi mici.

În noua pozitie, aceea de Business Development Director, Bogdana Baltasiu va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.  Ea imbratiseaza astfel o cariera in domeniul conectarii marketingului digital cu comportamentul cumparatorilor in magazin, dupa experienta acumulata in evaluarea obiceiurilor de cumparare ale romanilor si beneficiind de o intelegere aprofundata a dezvoltarii comertului modern in Romania.

Coupons.com este liderul European în oferirea de solutii e-marketing prin intermediul cupoanelor digitale, ajutand brandurile sa activeze, sa implice si sa fidelizeze consumatorii online si sprijinind, de asemenea, cumpararea de produse în magazine prin intermediul cupoanelor digitale. Coupons.com Europe are sediul central la Londra si opereaza in prezent in 10 tari europene, fie prin subsidiare, fie prin parteneriate cu companii locale, cum este cazul Spaniei (Valassis), Portugaliei (PasCis) si al Romaniei (Wave Division). Printre clientii sai se numara Procter & Gamble, L’Oreal, Nestlé, Reckitt Benckiser, Mars, Kraft Foods, precum si retele mari de retail (Tesco, Waitrose si The Co-operative Food).

Wave Division este una dintre primele agentii de BTL full service de pe piata, cu o experienta de 13 ani, 180 de angajati full-time si o retea proprie dezvoltata în 72 de orase din tara. Wave ofera servicii integrate pentru actiuni in-store, events management, shopper marketing si, in curand, digital couponing.

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...