Bogdana Baltasiu se alatura Wave Division pentru lansarea unui proiect digital | Progresiv

Dupa 8 ani în care a dezvoltat departamentul Consumer Research al Nielsen Romania ca si Client Service Manager, Bogdana Baltasiu se alatura echipei Wave Division pentru a lansa, în premiera în Romania, o platforma digitala dedicata promovarii promotiilor prin intermediul cupoanelor online. Bogdana Baltasiu se alatura  Wave Division pentru lansarea unui proiect digital

Proiectul, dezvoltat în parteneriat cu liderul mondial Coupons.com, va fi lansat în curand în mediul online, precum si în magazinele din comertul modern. Acesta îsi doreste oferirea de solutii de promovare a promotiilor în mediul digital, ca recompensare a loialitatii consumatorilor si ca instrument de crestere a brand equity, nu doar ca acces al consumatorilor catre preturi mici.

În noua pozitie, aceea de Business Development Director, Bogdana Baltasiu va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.  Ea imbratiseaza astfel o cariera in domeniul conectarii marketingului digital cu comportamentul cumparatorilor in magazin, dupa experienta acumulata in evaluarea obiceiurilor de cumparare ale romanilor si beneficiind de o intelegere aprofundata a dezvoltarii comertului modern in Romania.

Coupons.com este liderul European în oferirea de solutii e-marketing prin intermediul cupoanelor digitale, ajutand brandurile sa activeze, sa implice si sa fidelizeze consumatorii online si sprijinind, de asemenea, cumpararea de produse în magazine prin intermediul cupoanelor digitale. Coupons.com Europe are sediul central la Londra si opereaza in prezent in 10 tari europene, fie prin subsidiare, fie prin parteneriate cu companii locale, cum este cazul Spaniei (Valassis), Portugaliei (PasCis) si al Romaniei (Wave Division). Printre clientii sai se numara Procter & Gamble, L’Oreal, Nestlé, Reckitt Benckiser, Mars, Kraft Foods, precum si retele mari de retail (Tesco, Waitrose si The Co-operative Food).

Wave Division este una dintre primele agentii de BTL full service de pe piata, cu o experienta de 13 ani, 180 de angajati full-time si o retea proprie dezvoltata în 72 de orase din tara. Wave ofera servicii integrate pentru actiuni in-store, events management, shopper marketing si, in curand, digital couponing.

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța
Carrefour a anunțat că renunță la alte 39 de magazine din Franța, majoritatea hipermarketuri și supermarketuri care înregistrau pierderi, în...
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...