Bergenbier relanseaza Fresh Lemon | Progresiv

Bergenbier S.A. a relansat in forta combinatia racoritoare de bere cu lamaie. Daca anul trecut s-a numit Bergenbier Fresh, anul acesta poarta denumirea de Bergenbier Fresh Lemon si beneficiaza de un gust nou, extrem de racoritor, gratie sucului natural de lamaie din compozitie, precum si de un nou design al ambalajului.  Bergenbier relanseaza Fresh Lemon

Continutul de alcool de doar 1,9% o recomanda ca o bere de vara, asortata unei zile calduroase de vacanta.
Bergenbier Fresh a fost lansat pe piata in 2011, ca sortiment de bere pentru vara.Noul Bergenbier Fresh Lemon este disponibil in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l. In iulie, compania a demarat campania TV de promovare a noii beri. Mai mult decat atat, in iulie  si august, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze de pe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut consumatorilor noul Bergenbier Fresh Lemon. Pentru a fi mai prietenos pentru consumatorii tineri, Bergenbier Fresh Lemon va fi foarte activ si in online, beneficiind de aplicatii interactive in Social Media.

Lansarea este sustinuta si prin actiuni de sampling: 200.000 de persoane din toata tara vor testa noul produs ce le va fi oferit de promoterii Bergenbier fie pe litoral, la strand sau piscina, fie in magazinele mari din majoritatea oraselor.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...