Bergenbier relanseaza Fresh Lemon | Progresiv
Bergenbier S.A. a relansat in forta combinatia racoritoare de bere cu lamaie. Daca anul trecut s-a numit Bergenbier Fresh, anul acesta poarta denumirea de Bergenbier Fresh Lemon si beneficiaza de un gust nou, extrem de racoritor, gratie sucului natural de lamaie din compozitie, precum si de un nou design al ambalajului.
Continutul de alcool de doar 1,9% o recomanda ca o bere de vara, asortata unei zile calduroase de vacanta.
Bergenbier Fresh a fost lansat pe piata in 2011, ca sortiment de bere pentru vara.Noul Bergenbier Fresh Lemon este disponibil in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l. In iulie, compania a demarat campania TV de promovare a noii beri. Mai mult decat atat, in iulie si august, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze de pe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut consumatorilor noul Bergenbier Fresh Lemon. Pentru a fi mai prietenos pentru consumatorii tineri, Bergenbier Fresh Lemon va fi foarte activ si in online, beneficiind de aplicatii interactive in Social Media.
Lansarea este sustinuta si prin actiuni de sampling: 200.000 de persoane din toata tara vor testa noul produs ce le va fi oferit de promoterii Bergenbier fie pe litoral, la strand sau piscina, fie in magazinele mari din majoritatea oraselor.