Berea Skol, relansata in Romania | Progresiv

Berea Skol a fost relansata in Romania, o noutate care o evidentiaza din segmentul de piata din care face parte, folosind in reteta de fabricatie 100% malt. Berea Skol, relansata in Romania

Pentru noul Skol s-a renuntat total la folosirea oricaror alte ingrediente care nu fac parte din reteta autentica si traditionala de fabricare a berii. In plus, berea Skol cu 100% malt este filtrata la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate si prospetime. Relansarea a inclus ?i o schimbare la nivelul ambalajului, iubitorii marcii Skol putandu-se bucura de noua infatisare a sticlelor de 0,5 ?i PET, precum si a dozelor si a six-pack-ului de doza. Noul ambalaj poarta semnatura unui design proaspat, menit sa aduca mai multa personalitate prin tipul logo-ului si prin identificatorii puternici ai marcii: culoarea rosu marcheaza gustul plin, in timp ce verdele evidentiaza, alaturi de imaginea spicelor de orz, naturaletea ingredientelor produsului. Lansarea noului produs se bucura de o campanie nationala integrata - “Skol, 100% malt. Mai bere nu se poate!”. Aceasta a debutat pe 26 aprilie cu primele spoturi TV.

”Skol in 2013 iese in evidenta in segmentul sau de piata prin avantajele competitive si inovatiile aduse atat in reteta, cat si in imaginea marcii. Aceste noutati, dezvoltate original de echipa de creatie, nu fac decat sa ofere consumatorilor beneficii suplimentare precum un produs autentic, o bere cu 100% malt, filtrata la temperaturi sub zero grade, care sunt o garantie a calitatii si a gustului.” a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedintele de Marketing al URBB.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...