Bazarul cu Mirodenii, un nou magazin specializat in Capitala | Progresiv

Incepand cu luna iulie, in Bucuresti s-a deschis un nou magazin specializat in vanzarea de condimente numit “Bazarul cu Mirodenii”, intr-o locatie centrala, pe strada Stirbei Voda, la numarul 53 – 55, langa Parcul Cismigiu. Bazarul cu Mirodenii, un nou magazin specializat in Capitala

"Ideea deschiderii unui magazin de condimente a pornit de la pasiunea mea pentru arta culinara si din dorinta de a transpune in peisajul pietei romanesti imaginea bazarului oriental, asa cum il cunoastem din tari precum India, Turcia, Maroc sau Egipt. Am adus culoare, arome clasice si exotice si, in plus, avem recomandari si sfaturi de specialitate pentru utilizarea fiecarui condiment in parte", a spus Mihai Florea, proprietar Bazarul cu Mirodenii.

Consumatorii pasionatii de gatit descopera o varietate mare de condimente clasice folosite in bucataria romaneasca si in cea europeana (sare, piper, chimen, paprika dulce/iute afumata, cimbru, rozmarin, scortisoara), multe mirodenii exotice, specifice bucatariilor orientale si sud-americane (turmeric, cardamom, sofran, anason, chilli, lemongrass, etc), cat si amestecuri de mirodenii gata preparate (amestec chinezesc de 5 mirodenii, biryani spice, tika masala, piri piri etc).

Printre specialitati, se gasesc si condimente 100% organice, crescute in mod natural, in soluri fara substante chimice, aduse tocmai din India, cel mai mare producator de mirodenii din lume. De asemenea, cumparatorii pot alege sare de mare cu diverse arome (rozmarin si usturoi, telina, patrunjel si cimbru) si uleiuri (de susan, de mustar sau un amestec de ulei de in cu ulei de masline si susan). Pasionatii de gatit pot cumpara si accesorii: mojare, rasnite, seturi de borcanase pentru condimente.

Bazarul cu Mirodenii este un loc unde cumparatorii au posibilitatea de a degusta condimentele si de a le achizitiona in cantitatea dorita, potrivit necesitatilor si preferintelor acestora.

Magazinul Progresiv este un promotor al comertului specializat. Daca vreti sa mai cititi si despre alte concepte inedite de magazine vizitati rubrica “Magazin specializat”.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...