Auchan deploys My Auchan store format in Portugal | Progresiv

Auchan has opened its first convenience store in Portugal, located in Lisbon. With a total area of 430 square metres, the store consists of three distinct zones: market, fast food and high consumption products, with a strong focus on refrigerated, bio and dietary products. Auchan deploys My Auchan store format in Portugal

The company plans to open six My Auchan stores by the end of the year and is investing 6 million euros in the project. The next My Auchan store will be opened  also in Lisbon.

According to a press release issued by the company, the My Auchan concept, which has been successfully deployed in other countries, enables Auchan “to get even closer to consumers and respond in the best way to their needs and expectations”, with a wider offer of cheaper quality products.

The My Auchan stores are sized between 200 and 500 square metres, do not have a reception desk, and feature both traditional check-out tills and automated ones. In addition, they are equipped with free Wi-Fi and enable the pick-up of purchases to be carried out online. (www.esmmagazine.com)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...