Aproape 1.200 de scoli intrate in concursul “PROFI te premiaza” | Progresiv

La mijlocul perioadei de inscriere in competitia pentru unul din cele peste 160 de laboratoare de informatica oferite in cadrul campaniei “PROFI te premiaza”, 1.170 de scoli au intrat deja in concurs. Aproape 1.200 de scoli intrate in concursul “PROFI te premiaza”

“In acest an, doar scolile care se inscriu pot participa la campanie, iar doritorii se mai pot inregistra pana la data de 15 iulie, accesand adresa www.profitpremiaza.ro. Aceasta modificare a regulamentului campaniei a fost necesara pentru a evita situatiile din anii trecuti cand unele scoli au pierdut puncte importante deoarece fie si-au schimbat numele din motive administrative, fie cei care le-au votat nu au stiut sa le nominalizeze corect”, a declarat directorul general al retelei PROFI, Pawel Musial.

O alta modificare a regulamentului face ca in acest an sa poata participa la campanie toate scolile din Romania, indiferent de forma de invatamant (primar, gimnazial, liceal), nu doar cele cu clase de predare I-VIII, ca in anul trecut.

In anii 2011 si 2012, campania “PROFI te premiaza” a daruit catorva sute de scoli din toata tara peste 3.600 de laptop-uri si 226 de video proiectoare a caror valoare totala s-a ridicat la peste 1 milion de euro. In ciuda  dificultatilor economico-financiare pe care le traverseaza Romania in momentul de fata, in 2013 valoarea echipamentelor ce vor fi daruite de PROFI se pastreaza la nivelul de anul trecut.

Prin aceasta campanie de responsabilitate sociala magazinele PROFI contribuie la imbunatatirea procesului de invatamant si la mai buna pregatire a elevilor de azi pentru conditiile pietei muncii de maine. Campania  se desfasoara in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale.

PROFI reprezinta cel de al doilea mare lant de retail alimentar modern din Romania, avand 166 de magazine in 89 de localitati din 36 de judete, si peste 4000 de angajati.

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...