Ana si Cornel vrea sa deschida 10 magazine pana la sfarsitul anului | Progresiv

Producatorul de preparate din carne Ana si Cornel din Mizil, controlat de familia Paraschiv, vrea sa mai deschida inca zece magazine proprii, pe langa peste 70 de unitati comerciale existente, planurile pentru 2014 vizand deschiderea a inca 50 de magazine. Ana si Cornel  vrea sa deschida 10 magazine pana la sfarsitul anului

“Pana la finalul anului avem in plan extinderea cu inca 10 magazine proprii. Am ales propria retea pentru a ne gestiona cu usurinta vanzarile, productia si cash-flow-ul. Nu este deloc usor sa gestionezi doua domenii in paralel, dar este mult mai sigur. In ceea ce priveste anul 2014, avem in plan deschiderea unui nou depozit, in zona Ardealului, si a cel putin 50 de noi magazine”, a declarat, intr-un comunicat, Carmina Paraschiv,  Directorul General  al companiei Ana si Cornel.

Infiintata in anul 1994 compania Ana si Cornel este un jucator important pe piata preparatelor din carne, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de aproape 143 de milioane de lei. Ascensiunea Ana si Cornel a facut ca numarul locurilor de munca pe care le asigura sa creasca de la 47 in anul 2003, pana la 750 in anul 2013.

 Intreaga activitate de productie se desfasoara in cadrul fabricii de la Mizil. Portofoliul companiei include o gama extinsa de produse din carne, precum: salamuri, carnati, specialitati din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de porc, vita si pasare.

Ana si Cornel comercializeaza in propria retea de magazine, care numara in prezent peste 70 de unitati, peste 60% din productia totala. Restul de 40% este comercializat prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din Romania si a unei retele de distributie care numara peste 3.000 de clienti din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia si Banat.

Compania face parte din grupul Carmistin. „Gratie dezvoltarii tuturor companiilor din grupul Carmistin, din care face parte si Ana si Cornel, intreg circuitul productiei poate fi controlat: de la cultivarea solului, cresterea animalelor, la activitatea de abator, productia efectiva si, ca ultim pas, comercializarea produselor catre clienti”, se mai arata in comunicatul companiei.

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...