Ana si Cornel vrea sa deschida 10 magazine pana la sfarsitul anului | Progresiv
Producatorul de preparate din carne Ana si Cornel din Mizil, controlat de familia Paraschiv, vrea sa mai deschida inca zece magazine proprii, pe langa peste 70 de unitati comerciale existente, planurile pentru 2014 vizand deschiderea a inca 50 de magazine.
“Pana la finalul anului avem in plan extinderea cu inca 10 magazine proprii. Am ales propria retea pentru a ne gestiona cu usurinta vanzarile, productia si cash-flow-ul. Nu este deloc usor sa gestionezi doua domenii in paralel, dar este mult mai sigur. In ceea ce priveste anul 2014, avem in plan deschiderea unui nou depozit, in zona Ardealului, si a cel putin 50 de noi magazine”, a declarat, intr-un comunicat, Carmina Paraschiv, Directorul General al companiei Ana si Cornel.
Infiintata in anul 1994 compania Ana si Cornel este un jucator important pe piata preparatelor din carne, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de aproape 143 de milioane de lei. Ascensiunea Ana si Cornel a facut ca numarul locurilor de munca pe care le asigura sa creasca de la 47 in anul 2003, pana la 750 in anul 2013.
Intreaga activitate de productie se desfasoara in cadrul fabricii de la Mizil. Portofoliul companiei include o gama extinsa de produse din carne, precum: salamuri, carnati, specialitati din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de porc, vita si pasare.
Ana si Cornel comercializeaza in propria retea de magazine, care numara in prezent peste 70 de unitati, peste 60% din productia totala. Restul de 40% este comercializat prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din Romania si a unei retele de distributie care numara peste 3.000 de clienti din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia si Banat.
Compania face parte din grupul Carmistin. „Gratie dezvoltarii tuturor companiilor din grupul Carmistin, din care face parte si Ana si Cornel, intreg circuitul productiei poate fi controlat: de la cultivarea solului, cresterea animalelor, la activitatea de abator, productia efectiva si, ca ultim pas, comercializarea produselor catre clienti”, se mai arata in comunicatul companiei.