Amazon to close pop-up stores | Progresiv

Amazon will close all of its pop-up store locations in the US in April this year. The online retailer is set to discontinue its 87 pop-up retail stores in the US starting next month. These are found in Whole Foods locations, Kohl’s stores and malls throughout the US. The pop-up stores allow customers to try out Amazon’s products and services before they buy including Fire tablets, Kindle e-readers, Echo smart speakers, Amazon Prime Video, Audible and Kindle Unlimited. Amazon to close pop-up stores

Speaking to CNBC, an Amazon spokesperson said: “Across our Amazon network, we regularly evaluate our businesses to ensure we’re making thoughtful decisions around how we can best serve our customers. After much review, we came to the decision to discontinue our pop-up kiosk program, and are instead expanding Amazon Books and Amazon 4-star, where we provide a more comprehensive customer experience and broader selection”.

The closing down of its pop-up kiosks highlights how Amazon is re-thinking its strategy around its physical stores. In recent months, we have seen Amazon’s physical presence come to life through the roll out of Amazon Prime Now from Whole Foods stores, the roll out of Amazon Go and launch of Amazon 4-Star, and recent rumours of a new grocery store format opening in the US. (retailanalysis.igd.com)

 

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...