Alte doua magazine independente se alatura francizei Carrefour | Progresiv

Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a doua noi magazine de proximitate operate in regim de franciza: in Bucuresti, Express Salviamax si in Brasov, Express RostCom Zizinului. In acest moment, reteaua numara 58 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 48 in Bucuresti si Ilfov. Alte doua magazine independente se alatura francizei Carrefour

Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere. Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania.

„Scopul Carrefour este acela de a mentine specificitatea fiecarui comert de proximitate, respectand rezultatul anilor de experienta a partenerilor sai si adaugand elementele Express distinctive pentru a intari si dezvolta ceea ce exista deja. Nu cream m² noi de comert de proximitate modern care sa asfixieze comertul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, spun reprezetantii retailerului francez.

Date cheie despre noile magazine:

  • Express RostCom Zizinului se afla pe Strada Zizinului, nr. 2, Brasov, are o suprafata de 205 m² si insumeaza aproximativ 3.500 de produse.
  • Express Salviamax se afla pe strada Nicolae Grigorescu, nr. 20, bloc CA14, Bucuresti, are o suprafata de 110 m² si insumeaza aproximativ 2.000 de produse.

Carrefour opereaza in prezent in Romania 4 formate de magazine, cu un total de 162 de unitati (25 hypermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 58 magazine de proximitate Express), dar si o platforma de comert online www.carrefour-online.ro.

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...