Alimentele bio ale unor producatori mici intra in hypermarketurile Carrefour | Progresiv
Produse ecologice ale micilor producatori, membri ai Asociatiei Bio Romania, sunt prezente de aceasta saptamana in toate hypermarketurile Carrefour din tara, in urma extinderii parteneriatului de promovare a produselor certificate ecologic incheiat de asociatie si retailerul francez la sfarsitul lunii iulie.
“La inceput, produsele au fost disponibile in 7 hypermarketuri Carrefour din Bucuresti. Din septembrie au ajuns in hypermarketurile din Moldova si Muntenia, iar de saptamana aceasta vor fi si pe rafturile hypermarketurilor din Transilvania. Pe viitor, vrem sa extindem programul si in reteaua de supermarketuri a Carrefour”, au declarat reprezentantii Asociatiei Bio Romania.
Carrefour a listat zece producatori de alimente ecologice, cu 55 de produse. Printre acestia se numara furnizori de produse de panificatie si patiserie (Naturalia, Manor Bio Pan), de paste fainoase si seminte (Petras Bio) sau de miere (Apimond, Apicola Deva).
“Spre deosebire de ceilalti retaileri, noi preferam sa ne producem marca proprie cu producatori romani. De aceea 90% din marcile proprii sunt produse in Romania. Totodata, avem o echipa care merge prin tara si cauta mici producatori pe care sa ii listam in magazine si care nu sunt conditionati sa produca anumite cantitati. Noi am ales calea grea”, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania.
Asociatia Bio Romania a organizat in parteneriat cu Romexpo Salonul Eco Agricultura, deschis pe intreaga perioada a targului Indagra 2013. Cu o puternica latura internationala si in parteneriat cu Carrefour Romania, anul acesta Salonul numara peste 50 de expozanti, desfasurandu-se pe o suprafata de peste 400 metri patrati.
Asociatia Interprofesionala Bio Romania si Federatia Nationala a Agriculturii Biologice din Franta au semnat, joi, o declaratie de intentie privind agricultura ecologica, care are ca scop schimbul de experienta si de bune practici intre cele doua organizatii semnatare si participarea reciproca la targuri si actiuni de promovare specifice.