Alimentele bio ale unor producatori mici intra in hypermarketurile Carrefour | Progresiv

Produse ecologice ale micilor producatori, membri ai Asociatiei Bio Romania, sunt prezente de aceasta saptamana in toate hypermarketurile Carrefour din tara, in urma extinderii parteneriatului de promovare a produselor certificate ecologic incheiat de asociatie si retailerul francez la sfarsitul lunii iulie. Alimentele bio ale unor producatori mici intra in hypermarketurile Carrefour

“La inceput, produsele au fost disponibile in 7 hypermarketuri Carrefour din Bucuresti. Din septembrie au ajuns in hypermarketurile din Moldova si Muntenia, iar de saptamana aceasta vor fi si pe rafturile hypermarketurilor din Transilvania. Pe viitor, vrem sa extindem programul si in reteaua de supermarketuri a Carrefour”, au declarat reprezentantii Asociatiei Bio Romania.

Carrefour a listat zece producatori de alimente ecologice, cu 55 de produse. Printre acestia se numara furnizori de produse de panificatie si patiserie (Naturalia, Manor Bio Pan), de paste fainoase si seminte (Petras Bio) sau de miere (Apimond, Apicola Deva).

“Spre deosebire de ceilalti retaileri, noi preferam sa ne producem marca proprie cu producatori romani. De aceea 90% din marcile proprii sunt produse in Romania. Totodata, avem o echipa care merge prin tara si cauta mici producatori pe care sa ii listam in magazine si care nu sunt conditionati sa  produca anumite cantitati. Noi am ales calea grea”, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania.

Asociatia Bio Romania a organizat in parteneriat cu Romexpo Salonul Eco Agricultura, deschis pe intreaga perioada a targului Indagra 2013. Cu o puternica latura internationala si in parteneriat cu Carrefour Romania, anul acesta Salonul numara peste 50 de expozanti, desfasurandu-se pe o suprafata de peste 400 metri patrati.

Asociatia Interprofesionala Bio Romania si Federatia Nationala a Agriculturii Biologice din Franta au semnat, joi, o declaratie de intentie privind agricultura ecologica, care are ca scop schimbul de experienta si de bune practici intre cele doua organizatii semnatare si participarea reciproca la targuri si actiuni de promovare specifice.

unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...