Alimentele bio ale unor producatori mici intra in hypermarketurile Carrefour | Progresiv

Produse ecologice ale micilor producatori, membri ai Asociatiei Bio Romania, sunt prezente de aceasta saptamana in toate hypermarketurile Carrefour din tara, in urma extinderii parteneriatului de promovare a produselor certificate ecologic incheiat de asociatie si retailerul francez la sfarsitul lunii iulie. Alimentele bio ale unor producatori mici intra in hypermarketurile Carrefour

“La inceput, produsele au fost disponibile in 7 hypermarketuri Carrefour din Bucuresti. Din septembrie au ajuns in hypermarketurile din Moldova si Muntenia, iar de saptamana aceasta vor fi si pe rafturile hypermarketurilor din Transilvania. Pe viitor, vrem sa extindem programul si in reteaua de supermarketuri a Carrefour”, au declarat reprezentantii Asociatiei Bio Romania.

Carrefour a listat zece producatori de alimente ecologice, cu 55 de produse. Printre acestia se numara furnizori de produse de panificatie si patiserie (Naturalia, Manor Bio Pan), de paste fainoase si seminte (Petras Bio) sau de miere (Apimond, Apicola Deva).

“Spre deosebire de ceilalti retaileri, noi preferam sa ne producem marca proprie cu producatori romani. De aceea 90% din marcile proprii sunt produse in Romania. Totodata, avem o echipa care merge prin tara si cauta mici producatori pe care sa ii listam in magazine si care nu sunt conditionati sa  produca anumite cantitati. Noi am ales calea grea”, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania.

Asociatia Bio Romania a organizat in parteneriat cu Romexpo Salonul Eco Agricultura, deschis pe intreaga perioada a targului Indagra 2013. Cu o puternica latura internationala si in parteneriat cu Carrefour Romania, anul acesta Salonul numara peste 50 de expozanti, desfasurandu-se pe o suprafata de peste 400 metri patrati.

Asociatia Interprofesionala Bio Romania si Federatia Nationala a Agriculturii Biologice din Franta au semnat, joi, o declaratie de intentie privind agricultura ecologica, care are ca scop schimbul de experienta si de bune practici intre cele doua organizatii semnatare si participarea reciproca la targuri si actiuni de promovare specifice.

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...