Albert Davidoglu pleaca la Macromex, dupa 14 ani la Unilever | Progresiv

Albert Davidoglu a fost numit recent in functia de Business Development Director in cadrul Macromex, cel mai mare distribuitor de produselor alimentare cu temperatura controlata de pe piata. Albert Davidoglu pleaca la Macromex, dupa 14 ani la Unilever

Responsabilitatea sa in cadrul companiei consta in dezvoltarea strategiei si coordonarea tuturor canalelor de vanzare din grupul Macromex: IKA, Traditional Trade, HoReCa, Bakery si Ice Cream. Albert Davidoglu are o experienta de peste 14 ani in FMCG, in cadrul companiei Unilever. Din februarie 2010, el a ocupat pozitia de Customer Development Director USCE (Unilever South Central Europe), coordonand la nivel regional echipele de Customer Development din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Albania, Kosovo si Moldova.

“Dupa 14 ani de experienta ca parte dintr-o multinationala, dupa ce am cunoscut indeaproape pietele din Europa de Vest si Est, ocupandu-ma de o paleta  foarte larga de categorii de la detergent, produse de ingrijire personala, alimente si inghetata, am decis sa raman in FMCG si sa ma dedic acestui nou proiect intr-un mediu antreprenorial si extrem de competitiv. Know how-ul acumulat in toti acesti ani imi da o deschidere noua si de aceea doresc sa ma implic si in dezvoltarea afacerilor locale”, a declarat Albert Davidoglu.

Macromex are in portofoliu branduri proprii precum Edenia, Azuris, Casa Gruia, Gastromania, dar si branduri ale unor producatori internationali: La Lorraine (panificatie congelata), Lactalis (President), Nordex (Akadia), DMK (Oldenburger si Milram), Kraft (Philadelphia), Dr. Oetker (produse congelate si refrigerate), Orkla (aluaturile Linco), Unilever (inghetata Algida) si Farm Frites (cartofi congelati).
 

Marius Bîcu, proprietarul Ferma cu Omenie
Ferma cu Omenie demarează investițiile pentru o fabrică nouă la Ocna Mureș
Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie a achiziționat un teren la Ocna Mureș, unde vrea să construiască o nouă fabrică. Proiectul este...
ambalaje cu garantie SGR colectare de RetuRO
Aproape 474 de milioane de ambalaje SGR, returnate în luna iulie
În cele opt luni de la implementare, Sistemul de Garanție-Returnare s-a dezvoltat constant, înregistrând lunar cifre în creștere. În luna...
centru comercial spatiu de retail livrare de proiecte de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv
Livrările de proiecte de retail din prima jumătate a anului, triple față de 2023
Primul semestru din 2024 a fost foarte dinamic în ceea ce privește livrările de noi proiecte de retail, adăugând aproximativ 106.000 de metri...
Alexandru Turcanu Country Manager Munch
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
cumparaturi de produse de tip nutriție specială pe Sezamo
Sezamo: 1 din 5 coșuri conține cel puțin un produs de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel...
Ds Smith ambalaje 2749 RHM_DSS
DS Smith lansează un serviciu prin care companiile pot evalua reciclabilitatea ambalajelor
DS Smith, furnizor de top în domeniul ambalajelor sustenabile, anunță lansarea Serviciului de Evaluare a Reciclabilității (RES), prin care...