Albert Davidoglu pleaca la Macromex, dupa 14 ani la Unilever | Progresiv
Albert Davidoglu a fost numit recent in functia de Business Development Director in cadrul Macromex, cel mai mare distribuitor de produselor alimentare cu temperatura controlata de pe piata.
Responsabilitatea sa in cadrul companiei consta in dezvoltarea strategiei si coordonarea tuturor canalelor de vanzare din grupul Macromex: IKA, Traditional Trade, HoReCa, Bakery si Ice Cream. Albert Davidoglu are o experienta de peste 14 ani in FMCG, in cadrul companiei Unilever. Din februarie 2010, el a ocupat pozitia de Customer Development Director USCE (Unilever South Central Europe), coordonand la nivel regional echipele de Customer Development din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Albania, Kosovo si Moldova.
“Dupa 14 ani de experienta ca parte dintr-o multinationala, dupa ce am cunoscut indeaproape pietele din Europa de Vest si Est, ocupandu-ma de o paleta foarte larga de categorii de la detergent, produse de ingrijire personala, alimente si inghetata, am decis sa raman in FMCG si sa ma dedic acestui nou proiect intr-un mediu antreprenorial si extrem de competitiv. Know how-ul acumulat in toti acesti ani imi da o deschidere noua si de aceea doresc sa ma implic si in dezvoltarea afacerilor locale”, a declarat Albert Davidoglu.
Macromex are in portofoliu branduri proprii precum Edenia, Azuris, Casa Gruia, Gastromania, dar si branduri ale unor producatori internationali: La Lorraine (panificatie congelata), Lactalis (President), Nordex (Akadia), DMK (Oldenburger si Milram), Kraft (Philadelphia), Dr. Oetker (produse congelate si refrigerate), Orkla (aluaturile Linco), Unilever (inghetata Algida) si Farm Frites (cartofi congelati).