Albalact raporteaza profit aproape dublu la 9 luni | Progresiv

Albalact a inregistrat, in primele noua luni ale anului, o cifra de afaceri de 307,9 milioane de lei lei, cu 25% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul obtinut de producatorul de lactate, de 5,4 milioane de lei, a fost aproape dublu fata de rezultatul net inregistrat in aceeasi perioada din 2012, de 2,7 milioane lei. Albalact raporteaza profit aproape dublu la 9 luni

„Un proiect important pentru Albalact in ultimul an a fost dezvoltarea portofoliu de branza de vaci sub brand-ul Raraul, pentru care compania a facut investitii noi in fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci (conform datelor Nielsen, septembrie 2013). In toamna acestui an, tot cu brand-ul Raraul, Albalact a intrat si pe segmentul «ready meal» si a lansat Raraul MBS - mamaliguta cu branza de vaci si smantana, mancarea traditionala a romanilor. Raraul MBS este o impachetare speciala, cu o portie separata de mamaliguta si o portie de branza de vaci cu smantana”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Extinderea continua si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor 3 producatori de iaurt din Romania. Zuzu Bifidus Snack este ultimul produs lansat de Albalact anul acesta si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu.

Albalact este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania si cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Compania produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact ?i Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de ac?iuni (99,01%) al societa?ii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul produc?iei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...