Albalact raporteaza profit aproape dublu la 9 luni | Progresiv
Albalact a inregistrat, in primele noua luni ale anului, o cifra de afaceri de 307,9 milioane de lei lei, cu 25% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul obtinut de producatorul de lactate, de 5,4 milioane de lei, a fost aproape dublu fata de rezultatul net inregistrat in aceeasi perioada din 2012, de 2,7 milioane lei.
„Un proiect important pentru Albalact in ultimul an a fost dezvoltarea portofoliu de branza de vaci sub brand-ul Raraul, pentru care compania a facut investitii noi in fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci (conform datelor Nielsen, septembrie 2013). In toamna acestui an, tot cu brand-ul Raraul, Albalact a intrat si pe segmentul «ready meal» si a lansat Raraul MBS - mamaliguta cu branza de vaci si smantana, mancarea traditionala a romanilor. Raraul MBS este o impachetare speciala, cu o portie separata de mamaliguta si o portie de branza de vaci cu smantana”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Extinderea continua si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor 3 producatori de iaurt din Romania. Zuzu Bifidus Snack este ultimul produs lansat de Albalact anul acesta si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu.
Albalact este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania si cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Compania produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact ?i Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de ac?iuni (99,01%) al societa?ii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul produc?iei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.





