Albalact colaboreaza cu Retailplus pentru imbunatatirea indicatorilor de brand in retail | Progresiv
Compania Retailplus, specializata in monitorizarea executiei la punctul de vanzare, anunta inceperea colaborarii cu Albalact, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata lactatelor. Retailplus va furniza pentru Albalact servicii de monitorizare a principalilor indicatori de executie a brandurilor la raft – disponibilitate, cota de raft, OOS etc. - atat in comertul traditional, cat si in comertul modern. Proiectul presupune monitorizarea celor mai importante branduri din principalele categorii de lactate: lapte, iaurt, branzeturi, smantana, unt.
„Imbunatatirea disponibilitatii brandurilor in retail este o modalitate dovedita de crestere a vanzarilor. Viziunea noastra a coincis cu cea a Albalact, de aceea inceperea colaborarii cu liderul de pe piata laptelui ne bucura si ne onoreaza. Albalact este un partener care a inteles importanta monitorizarii executiei in magazin ca parte a strategiei de maximizare a investitiilor in trade si suntem convinsi ca vom avea o colaborare de lunga durata, cu rezultate demonstrate”, a declarat Alexandru Zudor, Managing Director SE Europe, Retailplus.
„E o premiera si pentru noi colaborarea cu o companie de audit care ne ajuta sa avem o imagine mai buna asupra executiei produselor noastre la raft si sa ne imbunatatim activitatea din toate punctele de vedere: respectarea planogramelor si standardelor de mercantizare, controlul situatiilor OOS (out of stock), spatiile de raft, disponibilitate etc . Odata cu extinderea distributiei si a gamei de produse aveam nevoie de un control cat mai riguros in ceea ce priveste prezenta la raft a produselor si, implicit, a brandurilor noastre. Speram ca aceasta colaborare sa fie fructuoasa de ambele parti”, a declarat Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact.
Fondata in Israel, in 2001, Retailplus a intrat in Romania in 2008, realizand proiecte in cele mai importante categorii din piata bunurilor de larg consum (bere, bauturi racoritoare, apa, cafea, margarina, branzeturi, lactate, condimente, conserve de carne si legume, produse cosmetice, produse de igiena personala, produse de ingrijire a casei si a hainelor).
Retailplus este prezenta in Europa, Orientul Mijlociu si Asia, in Europa activand in Elvetia, Austria, Ungaria, Ucraina, Rusia, Polonia, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Croatia, Bosnia-Herzegovina, Slovenia, Turcia. Operatiunile Retailplus pentru Europa de Sud-Est sunt conduse de la Bucuresti.
La nivel global, Retailplus este un joint venture cu compania de cercetare de piata Nielsen si furnizeaza servicii de monitorizare a celor mai importanti indicatori de brand din retail, precum prezenta, disponibilitatea, cota de raft, respectarea planogramelor si standardelor de mercantizare etc. De asemenea, Retailplus este specializata in realizarea de sisteme de scorizare pentru bonusarea fortei de vanzari si distributie.
Compania Albalact este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Din 2009, Albalact detine 96,46% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.