Ahold Delhaize acquires online health & nutrition platform | Progresiv

Ahold Delhaize's Albert Heijn banner has announced the acquisition of FoodFirst Network (FFN), an online startup that provides expert tips on nutrition, exercise, health and wellness. Ahold Delhaize acquires online health & nutrition platform

The retailer said that it made the acquisition in line with its strategy to 'inspire everyone in the Netherlands to live a healthy lifestyle'. The financial terms of the deal were not disclosed.

“We want to be the supermarket that helps customers with a healthier lifestyle,” said CEO Albert Heijn, Marit van Egmond.

“All the ingredients for a better life for everyone – FFN fits perfectly with this ambition. Together we can further fulfill our role in the Netherlands with regard to health. The platform and the knowledge that we acquire is relevant for our customers and for us as a company."

The purchase of FFN is one of several steps that the retailer has made in recent years to improve the health quotient of its products, including its pledge to use one billion fewer sugar cubes in its products by the end of 2020. In addition, last year, it introduced My Nutritional Value, an online tool that enables shoppers to see the amount of calories, sugar and salt in the products they purchase.

“With this step we get a huge reach in one fell swoop and that fits exactly with our mission: helping as many people as possible live healthier lives," commented the managing director of FoodFirst Network, Jan Dekker. (www.esmmagazine.com)

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...