Agroli lanseaza Puiul Taranesc pe piata locala | Progresiv

Avicola Crevedia, parte a grupului Agroli, va lansa la inceputul lunii iunie pe piata romaneasca Puiul Taranesc, un produs premium destinat pana in prezent exclusiv exportului. Puiul Taranesc va fi disponibil atat in reteaua de magazine proprii, Crevedia Express sub marca La Ferma, cat si in reteaua Cora, sub marca proprie. Agroli lanseaza Puiul Taranesc pe piata locala

Puiul Taranesc produs la Avicola Crevedia are o perioada de crestere de pana la 60 de zile, spre deosebire de puii obisnuiti care sunt sacrificati dupa numai 36-38 de zile. De asemenea furajele cu care sunt hraniti contin 72% cereale, motiv pentru care au si o crestere mai lenta, in timp ce pentru puii obisnuiti concentratia de cereale din furaje este de numai 60%. Puii taranesti sunt crescuti la Avicola Crevedia in ferme cu lumina naturala si posibilitatea de a iesi in curte. Investitiile in dezvoltarea fermelor de crestere a Puilor Taranesti s-au ridicat la 8 milioane de euro.

“Pentru inceput preconizam vanzari de 5 tone/saptamana, iar odata cu extinderea capacitatii de productie, din luna iunie, mizam pe o crestere progresiva a vanzarilor”, a declarat CEO-ul Agroli Group, Rami Ghaziri.

100 de magazine Crevedia Express pana in 2014

Principalul produs de export al grupului  este pieptul de pui dezosat in timp ce pe piata romaneasca cel mai bine se vand pulpele de pui. Pe plan local, cea mai mare parte a produselor se vand in magazinele retelelor internationale de retail (65%), iar 20% din productie este comercializata prin intermediul retelei proprii, Crevedia Express. In prezent reteaua cuprinde circa 50 de magazine, insa planurile vizeaza operarea a 100 de magazine pana la finalul anului viitor. Grupul produce, de asemenea, sub marca proprie pentru retelele Cora, Lidl si Penny Market.

Agroli Group a inregistrat o cifra de afaceri de 530 de milioane de lei in 2012, in usoara crestere fata de 2011. Aproximativ 50% din volumul de productie al grupului merge catre export, pe piete precum Olanda, Germania, Marea Britanie si Franta, generand circa 60-65% din cifra de afaceri.

Agroli Group a preluat Avicola Crevedia in 2006  si Avicola Tartasesti in 2007. Grupul a realizat investitii de 75 de milioane de euro pana in prezent in abatorizare si cresterea puilor. Capacitatea abatorului de la Crevedia este de peste 35.000 de tone pe an.

Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl va extinde cu 20% ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile în sortiment
Lidl își consolidează angajamentul în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse...
Boardul de Sustenabilitate
Coca-Cola HBC România investește 200.000 euro într-un program național în zona sustenabilității
Coca-Cola HBC România, prin platforma #DupăNoi, alături de Federația Fundațiile Comunitare din România, lansează Boardul de Sustenabilitate,...
PENNY_Odorheiu Secuiesc
PENNY România relochează magazinul din Odorheiu Secuiesc
PENNY România marchează începutul anului 2025 prin relocarea magazinului din Odorheiu Secuiesc într-un spațiu extins, situat pe strada...
La Cocoș intră pe piața din Brașov
La Cocoș investește 6 mil. euro în cel de-al patrulea magazin
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, va inaugura pe 24 ianuarie cel de-al patrulea magazin, în urma...
Belgin Bactali_CEO Cargus
CFO-ul Cargus, numit la conducerea companiei
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, anunță numirea lui Belgin Bactali la conducerea...
VIZUAL PARTENERI MEDIA re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025
re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025 – Primul eveniment al anului pentru profesioniștii din retail, curierat și logistică
Business Review anunță organizarea celei de-a opta ediții a evenimentului re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics, care va avea...