Agroli lanseaza Puiul Taranesc pe piata locala | Progresiv

Avicola Crevedia, parte a grupului Agroli, va lansa la inceputul lunii iunie pe piata romaneasca Puiul Taranesc, un produs premium destinat pana in prezent exclusiv exportului. Puiul Taranesc va fi disponibil atat in reteaua de magazine proprii, Crevedia Express sub marca La Ferma, cat si in reteaua Cora, sub marca proprie. Agroli lanseaza Puiul Taranesc pe piata locala

Puiul Taranesc produs la Avicola Crevedia are o perioada de crestere de pana la 60 de zile, spre deosebire de puii obisnuiti care sunt sacrificati dupa numai 36-38 de zile. De asemenea furajele cu care sunt hraniti contin 72% cereale, motiv pentru care au si o crestere mai lenta, in timp ce pentru puii obisnuiti concentratia de cereale din furaje este de numai 60%. Puii taranesti sunt crescuti la Avicola Crevedia in ferme cu lumina naturala si posibilitatea de a iesi in curte. Investitiile in dezvoltarea fermelor de crestere a Puilor Taranesti s-au ridicat la 8 milioane de euro.

“Pentru inceput preconizam vanzari de 5 tone/saptamana, iar odata cu extinderea capacitatii de productie, din luna iunie, mizam pe o crestere progresiva a vanzarilor”, a declarat CEO-ul Agroli Group, Rami Ghaziri.

100 de magazine Crevedia Express pana in 2014

Principalul produs de export al grupului  este pieptul de pui dezosat in timp ce pe piata romaneasca cel mai bine se vand pulpele de pui. Pe plan local, cea mai mare parte a produselor se vand in magazinele retelelor internationale de retail (65%), iar 20% din productie este comercializata prin intermediul retelei proprii, Crevedia Express. In prezent reteaua cuprinde circa 50 de magazine, insa planurile vizeaza operarea a 100 de magazine pana la finalul anului viitor. Grupul produce, de asemenea, sub marca proprie pentru retelele Cora, Lidl si Penny Market.

Agroli Group a inregistrat o cifra de afaceri de 530 de milioane de lei in 2012, in usoara crestere fata de 2011. Aproximativ 50% din volumul de productie al grupului merge catre export, pe piete precum Olanda, Germania, Marea Britanie si Franta, generand circa 60-65% din cifra de afaceri.

Agroli Group a preluat Avicola Crevedia in 2006  si Avicola Tartasesti in 2007. Grupul a realizat investitii de 75 de milioane de euro pana in prezent in abatorizare si cresterea puilor. Capacitatea abatorului de la Crevedia este de peste 35.000 de tone pe an.

angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...