Agricola estimeaza o crestere de 15% a produselor de post | Progresiv

Europrod, producator de ready meal si semipreparate care face parte din grupul Agricola Bacau, estimeaza pentru perioada Postului Pastelui vanzari  la produsele din categorie de 60 de tone, adica o crestere de aproximativ 15 puncte procentuale fata de perioada similara a anului trecut. Agricola estimeaza o crestere de 15% a produselor de post

Estimarile companiei se bazeaza, in primul rand, pe rezultatele primelor doua saptamani din Post si saptamana premergatoare acestuia, cand Agricola a vandut 34 de tone de produse vegetale, dar si prin extinderea gamei de produse de Post cu noi sortimente precum falafel de post. In topul vanzarilor de produse din aceasta categorie se afla snitelul vegetal, falafel, hamburger, parjoale si nuggets vegetale.

In perioada Postului Pastelui sau a Craciunului, vanzarile la produsele vegetale cresc in raport de 20 la 1, fata de o luna normala din an. Mai mult decat atat, Europrod vinde in perioada Pastelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decat in perioada Craciunului iar, incepand de anul trecut, diversificarea portofoliului de produse vegetale prin adaugarea unor sortimente noi, precum Falafel, a generat o crestere a numarului de clienti interesati de produsele Agricola.

„Pe langa cresterea livrarilor la produsele vegetale tip ready-meal, Agricola s-a pregatit pentru perioada urmatoare prin diversificarea produselor disponibile in reteaua de magazine proprii pentru a corespunde cerintelor consumatorilor pentru Postul Pastelui: lactate de post, conserve din legume, pateuri vegetale, dulciuri de post, legume si proaspete sau congelate” a continuat Irina Comanescu, directorul retelei de magazine Agricola.

Anul trecut, compania Europrod si-a mentinut o cota de piata de 19% si a ramas lider pe categoria produselor semipreparate si de tip ready-meal, cu vanzari de aproape 23 de milioane lei.

valentines day trandafiri flori cadour cuplu ziua indragostitilor tazz vanzari sex shopuri. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tazz: Trandafirii si lalelele albe, cele mai comandate flori de Valentine’s Day
Trandafirii si lalelele albe sunt cele mai comandate flori de Valentine’s Day în cadrul platformei Tazz by eMAG, achiziționată anul trecut de...
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de retail, Anca-Maria Popescu a preluat rolul de Head of Buying Fruits & Vegetables, Meat,...
Alimentele continuă să se scumpească. Prețuri cu peste 2% mai mari după primele trei luni ale anului
2025 a început cu un nou val de scumpiri
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...
Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...