Agricola estimeaza o crestere de 15% a produselor de post | Progresiv
Europrod, producator de ready meal si semipreparate care face parte din grupul Agricola Bacau, estimeaza pentru perioada Postului Pastelui vanzari la produsele din categorie de 60 de tone, adica o crestere de aproximativ 15 puncte procentuale fata de perioada similara a anului trecut.
Estimarile companiei se bazeaza, in primul rand, pe rezultatele primelor doua saptamani din Post si saptamana premergatoare acestuia, cand Agricola a vandut 34 de tone de produse vegetale, dar si prin extinderea gamei de produse de Post cu noi sortimente precum falafel de post. In topul vanzarilor de produse din aceasta categorie se afla snitelul vegetal, falafel, hamburger, parjoale si nuggets vegetale.
In perioada Postului Pastelui sau a Craciunului, vanzarile la produsele vegetale cresc in raport de 20 la 1, fata de o luna normala din an. Mai mult decat atat, Europrod vinde in perioada Pastelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decat in perioada Craciunului iar, incepand de anul trecut, diversificarea portofoliului de produse vegetale prin adaugarea unor sortimente noi, precum Falafel, a generat o crestere a numarului de clienti interesati de produsele Agricola.
„Pe langa cresterea livrarilor la produsele vegetale tip ready-meal, Agricola s-a pregatit pentru perioada urmatoare prin diversificarea produselor disponibile in reteaua de magazine proprii pentru a corespunde cerintelor consumatorilor pentru Postul Pastelui: lactate de post, conserve din legume, pateuri vegetale, dulciuri de post, legume si proaspete sau congelate” a continuat Irina Comanescu, directorul retelei de magazine Agricola.
Anul trecut, compania Europrod si-a mentinut o cota de piata de 19% si a ramas lider pe categoria produselor semipreparate si de tip ready-meal, cu vanzari de aproape 23 de milioane lei.





