Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala | Progresiv

Agricola Bacau a comandat primul studiu de neuromarketing pentru a afla de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, un spot TV sau un ambalaj. Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala

Astfel, Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument  inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de catre compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea "de ce": de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, sau un spot TV sau chiar un ambalaj.

"Piata pe care activam este una extrem de complexa. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte. Ne bucuram sa aflam cu ajutorul Synergon Consulting care sunt asteptarile reale ale consumatorilor, astfel incat sa ii putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie", a declarat Grigore Horoi,  presedinte Agricola Bacau.

Printr-o serie de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. 

Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti.

Marius Bîcu, proprietarul Ferma cu Omenie
Ferma cu Omenie demarează investițiile pentru o fabrică nouă la Ocna Mureș
Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie a achiziționat un teren la Ocna Mureș, unde vrea să construiască o nouă fabrică. Proiectul este...
ambalaje cu garantie SGR colectare de RetuRO
Aproape 474 de milioane de ambalaje SGR, returnate în luna iulie
În cele opt luni de la implementare, Sistemul de Garanție-Returnare s-a dezvoltat constant, înregistrând lunar cifre în creștere. În luna...
centru comercial spatiu de retail livrare de proiecte de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv
Livrările de proiecte de retail din prima jumătate a anului, triple față de 2023
Primul semestru din 2024 a fost foarte dinamic în ceea ce privește livrările de noi proiecte de retail, adăugând aproximativ 106.000 de metri...
Alexandru Turcanu Country Manager Munch
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
cumparaturi de produse de tip nutriție specială pe Sezamo
Sezamo: 1 din 5 coșuri conține cel puțin un produs de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel...
Ds Smith ambalaje 2749 RHM_DSS
DS Smith lansează un serviciu prin care companiile pot evalua reciclabilitatea ambalajelor
DS Smith, furnizor de top în domeniul ambalajelor sustenabile, anunță lansarea Serviciului de Evaluare a Reciclabilității (RES), prin care...