Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala | Progresiv

Agricola Bacau a comandat primul studiu de neuromarketing pentru a afla de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, un spot TV sau un ambalaj. Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala

Astfel, Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument  inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de catre compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea "de ce": de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, sau un spot TV sau chiar un ambalaj.

"Piata pe care activam este una extrem de complexa. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte. Ne bucuram sa aflam cu ajutorul Synergon Consulting care sunt asteptarile reale ale consumatorilor, astfel incat sa ii putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie", a declarat Grigore Horoi,  presedinte Agricola Bacau.

Printr-o serie de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. 

Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti.

ambalaje SGR la raft vânzare bauturi RetuRo
Termenul limită pentru vânzarea băuturilor în ambalaje non-SGR, prelungit cu șase luni
Guvernul României a adoptat o serie de modificări legislative menită să ducă la o mai bună funcționare a Sistemului Garanție-Returnare pentru...
worried business man
Consiliul Investitorilor Străini: Impredictibilitatea măsurilor fiscale reduce încrederea investitorilor
Consiliul Investitorilor Străini (FIC) consideră că stabilitatea și predictibilitatea fiscală sunt atribute absolut necesare pentru a construi o...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Romalimenta: Ordonanța Trenuleț va duce la scumpirea imediată a alimentelor
Industria alimentară a primit încă o lovitură prin Ordonanța Trenuleţ, care prevede pe de o parte creșterea salariului minim, și pe de altă...
Florina Parîng, Director, Taxe indirecte, EY România
Noi reguli de TVA pentru IMM-uri în UE, în vigoare de la 1 ianuarie 2025
Începând cu 1 ianuarie 2025, la nivel european vor intra în vigoare noi reguli pentru regimul de TVA aplicabil întreprinderilor mici și mijlocii...
Daniel Anghel Country Managing Partner PwC România
Taxele și bugetul, principala preocupare a companiilor în 2025
Măsurile de creștere a fiscalității din ordonanța „trenuleț” sunt foarte probabil doar un preambul al deciziilor de majorare a taxelor care...
Michael Kaiser director comercial Sezamo FMCG categorii produse carne de gratar. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo, creștere cu 15% a valorii coșului mediu pe 23 decembrie, cea mai aglomerată zi de cumpărături
Cea mai aglomerată zi de cumpărături din perioada sărbătorilor de iarnă pentru Sezamo a fost 23 decembrie, iar valoarea coșului mediu a...