Afacerile Danone Romania, stabile in 2012 | Progresiv
Cifra de afaceri a Danone Romania a crescut usor in 2012, la 506 milioane de lei, fata de valoarea de 503 milioane de lei inregistrata in anul anterior, potrivit unui comunicat al companiei. Aceasta a anuntat si cresterea investitiilor in business cu peste 10%, in acelasi interval, pana la 18 mil. lei.
”Chiar in contextul unui mediu economic dificil, Danone Romania a avut o performanta buna, ramanand liderul puternic al pietei romanesti de lactate proaspete. Ne mandrim cu faptul ca Activia si Nutriday sunt marcile de iaurt preferate ale romanilor, ocupand locurile 1 si 2 in ierarhia cotelor de piata”,a declarat Dieter Schulz, directorul general al Danone Romania.
Danone Romania produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete in fabrica sa din Bucuresti, pentru piata romaneasca si pentru export. Compania colecteaza, in medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspat de la fermele din Romania. ”Investim constant in calitatea produselor noastre. Ne extindem continuu portofoliul de produse, pentru a ne adapta cerintelor consumatorilor. In 2012, am lansat cu succes noua gama Activia Fructe, ne-am intarit pozitia pe segmentul bauturilor lactate traditionale, cu Danone Sana si Danone Lapte Batut, si am extins gama de produse pentru copii, sub marcile Danonino si Disney”, a precizat Dieter Schulz.
Prioritatile in 2013
”Sunt increzator ca avem in continuare oportunitati de crestere in Romania. Potentialul pietei de lactate proaspete este inca semnificativ, daca luam in calcul consumul pe cap de locuitor in Romania, cu mult mai mic decat media europeana. Prioritatile noastre pentru 2013 sunt sa crestem consumul de iaurt in Romania, prin programul nostru „1 iaurt pe zi”, si sa continuam sa aducem in piata noi produse excelente, ramanand, in acelasi timp, vigilenti asupra controlului costurilor,” a mai spus directorul general Danone Romania.
Din 2013, Romania este sediul central al zonei Europei de Sud Est pentru Danone, care include Romania, Bulgaria, Grecia si tarile din zona Marii Adriatice (Bosnia-Hertegovina, Muntenegru, Albania, Serbia si FYROM), si care deserveste o piata de peste 60 de milioane de consumatori.
In Romania, producatorul are un portofoliu de peste 80 de referinte de produs, majoritatea fabricate local.





