Afacerile Albalact au crescut cu 10% in primul trimestru | Progresiv

Albalact a incheiat primele trei luni ale anului 2014 cu o cifra de afaceri de 112,7 milioane de lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat, vineri, producatorul de lactate. Afacerile Albalact au crescut cu 10% in primul trimestru

Producatorul de lactate a obtinut, in primele trei luni, un profit net de 11,5 milioane de lei, din care 7,2 milioane de lei reprezinta profitul rezultat din activitati cu caracter exceptional, respectiv transferul activitatii de logistica din Albalact SA in noua companie Albalact Logistic SRL, companie detinuta 100% de Albalact SA.

Diferenta de 4,3 milioane de lei o reprezinta profitul net al companiei obtinut din activitatea de baza – prelucrarea si comercializarea produselor lactate, profit net care este cu 60,3% mai mare fata de cel obtinut in primele trei luni ale lui 2013, a anuntat, intr-un comunicat, compania.

Albalact  a rascumparat, pana la 31 martie 2014, aproape 21,5 milioane de actiuni proprii, reprezentand 3,3% din capitalul social. Actiunile urmeaza sa fie anulate, cu acordul actionarilor societatii, in vederea reducerii capitalului social.

Anul acesta, Albalact va relua si procesul de fuziune cu societatea Raraul, dupa ce actionarii au aprobat de principiu fuziunea, prin absorbtia Raraul de catre Albalact. Compania Albalact detine astazi 99% din capitalul social al societatii Raraul, pe care a achizitionat-o in 2008.

Compania Albalact, unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romania, ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact si pe segmentul smantana, cu tot brandul De Albalact. Cu brandul Raraul, compania a urcat pe locul 2 pe segmentul branza proaspata de vaci. In categoria iaurt, Albalact a dezvoltat si brand-ul Poiana Florilor cu o gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta de gramaj mai mica, de 100 de grame.

FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...