Logistica in-house, soluția ideală pentru o gestionare eficientă a activității

”Noi optimizăm procesele, iar dumneavoastră dețineți controlul.” Cu ajutorul strategiilor și serviciilor eficiente de la o singură sursă, susținem întregul lanț de logistică și distribuție al clienților noștri, asigurând astfel baza unei activități eficiente și sustenabile pe piață. Pe baza unor analize profesionale și a unei planificări exacte, experții noștri dezvoltă soluții personalizate pentru lanțurile de aprovizionare, care sunt ulterior implementate eficient prin intermediul unei coordonări precise. [P] Logistica in-house, soluția ideală pentru o gestionare eficientă a activității

Expertiză logistică la sediul dvs.

Externalizarea activităților logistice în locația dvs. prezintă o serie de avantaje ce vor aduce plus-valoare afacerii:

img3750_screen
  •  Optimizarea activității logistice/ameliorarea proceselor;
  •  Creșterea acurateței stocurilor, a picking-ului și a recepțiilor;
  •  Colaborarea cu o echipa de profesioniști cu experiență în domeniu și care deține soluțiile logistice cele mai variante indiferent de complexitatea proceselor;
  •  Beneficierea de sisteme de gestiune și tehnologie de înaltă performanță în logistică;
  •  Optimizarea în timp a costurilor de logistică;
  •  Reducerea în timp a numărului de angajați;
  •  Transparență a costurilor și un mai bun control al stocurilor;
  •  Prin externalizarea activității de logistică și depozitare, vă veți putea concentra mai mult pe partea de „core competencies”;
  •  Externalizarea serviciilor logistice oferă posibilitatea ca în perioade cu fluctuații de volume (în sezon – volume tranzacționate foarte mari) și cu nevoie suplimentară de resurse, să putem oferi suport prin personalul calificat și cu experiență din celelalte depozite în care operăm sau prin utilaje de manipulare suplimentare;
  •  Monitorizarea performanței cu ajutorul unor indicatori agreați de comun acord.

Cerințe pentru o implementare de succes a logisticii in-house

Logistica in-house presupune în primul rând ca spațiul în care vor fi desfășurate serviciile logistice să fie pus la dispoziție de către client. Echipamentele de manipulare, dacă există, pot fi preluate de furnizorul de servicii, la fel și personalul existent.

În cazul externalizării în locația clientului, participăm activ cu know-how-ul echipelor noastre de profesioniști, cu experiență, echipă de management de proiect și management de contract, precum și cu toate resursele necesare în derularea unui astfel de proiect (ex. echipamente IT, WMS/TMS, echipamente de manipulare, personal cu experiență).

 Auchan pune Târgu Mureș pe harta expansiunii formatului ATAC
Auchan pune Târgu Mureș pe harta expansiunii formatului ATAC
După Brașov, Ploiești și Timișoara, Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, la Târgu Mureș. Sub...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor...

Partenerul de încredere pentru activitățile dvs. logistice

iStock 000024521989 Full screenCu peste 20 ani de expertiză în logistică și transport pe piața din România, Gebrüder Weiss desfășoară în prezent activități logistice și de transport  în 8 locații regionale situate în București, Arad, Cluj, Sibiu, Brașov, Bacău, Craiova și Constanța.

Suntem într-un proces de dezvoltare dinamic și continuu, cu peste 500 angajați în România și peste 6000 la nivel global. Operam în depozite logistice cu o suprafață totală de peste 40.000 m² , depozite de clasa A+ destinate depozitării și prestării de servicii logistice, utilizând cele mai moderne echipamente si sisteme inteligente de management.

Suplimentar activităților logistice și de transport desfășurate în cele 8 locații regionale, gestionăm și un număr de 23 locații, distribuite pe întreg teritoriul României,  în care efectuăm logistică in-house. Expertiza noastră se aplică unei palete largi de industrii, cum ar fi textile, automotive, telecomunicații, FMCG.

Gebruder Weiss SRL
Str. Ithaca 1000, Bolintin Deal, Giurgiu
Tel. 40.372.678.500
Email. office.ro@gw-world.com
Contact: www.gw-world.ro/newsletter-ro/

Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Deși deloc lipsit de provocări, 2023 are toate premisele să fie un an de creștere pentru companiile de referință...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul...
Rolul transportului și logisticii în limitarea provocărilor pentru sectorul FMCG
Rolul transportului și logisticii în limitarea provocărilor pentru sectorul FMCG
Piața bunurilor de larg consum din România a înregistrat creșteri semnificative de la an la an, ceea ce denotă că...