Analize din toate categoriile, pagina 101
Majoritatea românilor care postesc preferă preparatele gătite în casă
27 martie 2015
2 minute
Mai mult de jumătate dintre românii din mediul urban obișnuiesc să postească în această perioadă, trei sferturi dintre aceștia optând...
Era multicanal și lanțul de aprovizionare, o relație dragoste-ură
27 martie 2015
4 minute
Istoric vorbind, este cunoscut că industria alimentară este una mai puțin predispusă la fluctuații majore chiar și pe timp de criză...
Românii preocupați de gătit susțin vânzările de unt și margarină
26 martie 2015
7 minute
Vânzările de unt și margarină sunt pe trend ascendent. Dacă creșterea utilizării în bucătărie a determinat avansul vânzărilor pe...
Opțiuni multiple, consumatoarele rămân însă tradiționaliste
23 martie 2015
6 minute
Deși categoria produselor pentru îngrijirea tenului se remarcă printr-un grad mare de utilizare, dar și prin diversitatea sortimentației, cele...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Alianțele din retail acaparează Europa. Ce vor face producătorii?
23 martie 2015
5 minute
Inițiate din necesitatea jucătorilor mici și mijlocii de a-și păstra puterea de negociere pe fondul extinderii marilor rețele, alianțele...
Pe ce mizează retailerii în dezvoltarea mărcilor proprii?
20 martie 2015
6 minute
Deși anul trecut piața produselor marcă proprie a înregistrat creșteri atât în volum, cât și în valoare, ponderea categoriei din totalul...
Cât au plătit românii pentru cumpărăturile din luna februarie?
19 martie 2015
3 minute
Hypermarketul Auchan Craiova este cel mai ieftin magazin, în funcție de produsele disponibile în luna februarie în toate unitățile comerciale...
Cât cheltuiesc românii pe an la cumpărături?
18 martie 2015
3 minute
O familie cheltuiește pentru bunurile de larg consum destinate consumului casnic 6.450 lei pe an (aproximativ 537 lei/lună), iar în medie, la o...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Mai mult de jumătate din români își doresc un prânz mai sănătos
18 martie 2015
2 minute
Doi din trei români îşi doresc o alimentație sănătoasă şi variată în timpul mesei de prânz. Cu toate acestea, în topul preferinţelor...
Investițiile străine continuă în retail, dar în producție se bate pasul pe loc
11 martie 2015
3 minute
Anii de scădere a consumului au diminuat drastic nivelul investițiilor în producție din industria românească a bunurilor de larg consum. Pentru...