Agricola intră pe o nișă de piață

Agricola își extinde portofoliul și lansează Cocoșel de Pădure, primul pui de tip coquelet proaspăt românesc. ”Vorbim despre un pui cu creștere lentă, îngrijit cu atenție în adăposturi amplasate în pădure, adecvate pentru creștere la densități mici. Este crescut 30 de zile și hrănit cu cereale, porumbul având o pondere de 70% în hrana acestui pui. Cocoșelul de Pădure se distinge ușor la raft: are în jur de 550 grame, o culoare gălbuie similară puiului cu creștere lentă și o eticheta inspirată. Cocoșelul de Pădure este dedicat consumatorilor avizați care își doresc un pic de răsfăț, calitate, gust şi prospețime românești”, au precizat reprezentanții Agricola Internațional. Agricola intră pe o nișă de piață

Acesta este primul produs românesc lansat pe segmentul vizat.

„La Agricola am vrut întotdeauna să oferim consumatorului român produse care să corespundă nevoilor și aspirațiilor acestora. Cocoșelul de Pădure este răspunsul nostru către nevoia consumatorilor avizați care își doresc un pic de răsfăț, calitate, gust şi prospețime românești. Creștem acest pui la Brad, fermele noastre din inima pădurii, în amplasamente cu dimensiuni adecvate pentru creștere la densități mici”, a declarat Grigore Horoi, Preşedintele Grupului Agricola.

Agricola își propune să dezvolte această nișă de piață, proiectând o producție de 600.000 capete pe an, respectiv vânzări în primul an de 350 de tone.

Prețul la raft este puțin peste 31 lei. Noul produs este listat momentan în Metro (refrigerat și congelat), iar în rețelele Cora, Auchan, Carrefour și Kaufland este listat doar în stare refrigerată.  

 

Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la...
Promoție națională pentru brandul La Festa
Promoție națională pentru brandul La Festa
La Festa s-a pregătit pentru sezonul rece și va lansa începând cu 13 decembrie 2018 promoția națională „Eleganță pe gustul La Festa”....
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
În luna decembrie, Meggle de­marează o campanie de promovare dedicată brandului Meggle Creme Patisserie. „Inspirată de profesioniști, gama...
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Profructta vine în întâmpinarea clienților cu gama de sucuri naturale ECO-presate la rece, cu sortimentele din fructe de pădure, crescute 100%...
Ediție limitată Disaronno
Ediție limitată Disaronno
Disaronno continuă în 2018 seria edițiilor speciale cu Disaronno wears Trussardi, în care brandul este asociat cu casă de modă italiană...
Esențe noi în portofoliul Coseli
Esențe noi în portofoliul Coseli
Pe lângă deja cunoscutele esențe de rom, vanilie, lămâie, portocală sau migdală, Coseli vine în întâmpinarea consumatorilor cu noi...